asjaajamisi

Kes siis veel kirjutab, kui ise ei kirjuta

21:46Ketlin



Mhmh, täpselt nii ongi. Viimasel ajal muidugi on juhtunud hoopis see, et mitte keegi siia blogisse ei kirjuta, üllatus-üllatus, eks. Ma ei tahaks üldse seda rada minna ja seletada, kuidas kogu-aeg-on-nii-kiire, aga miskipärast on viimased nädalad/kuud kuidagi pisut tempokamateks osutunud tõesti.

Üks põhjus on kindlasti meie kolimine. Jube lihtsalt, kui palju asju meil nende viimaste aastate jooksul kogunenud on. Vedas, et kogu kraam trucki üldse ära mahtus! Nagu varasemalt maininud olen, siis siin kõik muretsevad rendimajja oma mööbli ja kui vaja ühest kohast teise kolida, siis ikka kogu kaasavaraga.

Uus maja on meil palju rahulikumal tänaval, mis meile kohe eriti meeldib! Võrreldes eelmise koduga on see ka suurem ja privaatsem, kuid maja ise on vanem. Kõige uhkem selle kodu juures on aed! Meie krunt on 700m² ehk siis Austraalia mõistes on tegemist väga suure aiaga.

See on meie esimene kodu jõe lõunakaldal. Mõningatest sõpradest elame nüüd palju kaugemal, aga enamusele kolisime palju lähemale. Heikkile sobib see piirkond ka paremini ja mina muutsin oma töökoha lihtsalt kodule lähemale. Kooli on mul siit küll poole rohkem maad (22km eelmise 10km asemel), aga see ei olekski nii hull, kui ma ei peaks hommikuti tipptunni ajal liiklema. Seetõttu pean nüüd kaks korda nädalas kooli poole startima täpselt tund aega varem, sest kella 8 paiku on meie freeway’l täielik hullumaja!

Just paar päeva tagasi arutasime omavahel, et see on üks neid asju, millega on olnud siin raske harjuda. Kogu elu Eestis elades ei puutu ummikutega eriti kokku, aga Perth oma kiire rahvastumisega on täielik ummikute paradiis! Pole ka väga sellist varianti, et jätad auto koju ja kasutad ühistransporti, sest sellisel juhul kuluks mul kooli saamiseks umbes 1,5h ja peaksin kasutama nelja erinevat bussi/rongi.

Aga minu jaoks see asi nii hull hetkel ei ole, sest loengud on mul ainult kaks korda nädalas. Ülejäänud aja veedan praktikal, millest on mul nii palju kirjutada, et selleks peab vist mingi vaba õhtupooliku reserveerima.

Kui nüüd veel üleüldisest meeleolust natuke rääkida, siis ega tuju küll väga rõõmus ei ole, kui teist (või kolmandat?) nädalat järjest on õues ainult ladistanud, paar päeva tagasi möllas siin kuskil Perth’is tornaado ja õues on selline torm, et aiamööbel tahab ära lennata. Ma loodan, et see jutt teisel pool maakera palju hullemate ilmastikuoludega kokku puutuvate eestlaste jaoks kuidagi üleolev ei tundu, aga no tõesti, minuarust on siin ka kevadväsimus täiesti olemas ja sel aastal vaevlen ma selle “haiguse” käes kuidagi eriti raskelt.

Nüüd polegi muud, kui kibekiirelt uuesti kirjutama hakata, sest juhtunud on päris palju ja teada on, et mõned toredad uudised on ka teel. Kirjutamiseni!

Vahepeal võite meie uue kodu pilte vaadata:

Hea rahulik tänav ja palju ruumi

Uksest sisse astudes leiate end kohe elutoast

Köök

...ja natuke teise nurga alt

Magamistuba

Study ehk siis nö kodukontor


You Might Also Like

3 kommentaari

  1. Kuidas te sellel kivipõrandal käite - kas ainult sokkides/sussides? Me siin käime paljajalu ja nii häirib see külm kivipõrand, et tahakski teada, kuidas teised sellega elavad.

    ReplyDelete
  2. Ega see tegelikult meile ka ei meeldi, aga kuskilt pidi järelandmisi tegema.. Teate ju isegi, kui keeruline see rentimine siin on. Minul on see koguaeg külmetavate jalgade-käte häda ka veel, nii et ega ma ilma sussideta ei käi naljalt suvel ka. Samas minuarust sellega harjub ajapikku.. alguses mõtlesime ka suure vaiba osta, aga nüüd viskasime selle mõtte peast. Oleks oma maja, siis kindlasti kivipõrandat ei tahaks!

    ReplyDelete
  3. Pean ka siis sussid ostma :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form