Eesti inimesed

Kaerajaan, must leib, venelased ja Baruto

20:15Ketlin

Kuigi eestlasi on Austraalias juba päris palju, meeldib mulle siiski mõelda, et oleme kohalike jaoks natuke eksootilised. Et päris täpselt ikka ei teata, kus see Eesti asub või milline on elu Eestimaal. Tuleb tunnistada, et hetkel töötan täpselt sellises töökeskkonnas, kus saangi end väga eksootilise ja erilisena tunda, sest olen nende jaoks „esimene eestlane“!

Parimagi tahtmise juures ei suudaks ma meenutada kõiki neid naljakaid või ootamatuid küsimusi Eesti kohta. Olen oma töökaaslastele palju rääkinud meie kultuurist, toidust, keelest, ilmast, naaberriikidest, blondidest sinisilmsetest naistest jnejne. Tuletan meelde, et mu töökaaslased on pärit Kolumbiast, Uus-Meremaalt, Jaapanist, Austraaliast ja mu viiest töökaaslasest ainult üks on külastanud Euroopat.

Teate ju küll, et Ladina-Ameerika mehed on kuumaverelised ja armastavad tantsida. Te ei kujuta ette, kui kaua mu töökaaslane Koka-Andres mind tüütas oma kinnisideega, et ma talle kaerajaani tantsiks!!! Ma ütlesin talle kohe ära, et see on liiga naljakas, aga ta ei jätnud jonni, lõpuks ma näitasin talle youtube’st, milline see meie rahvustants välja näeb. Vähemalt sai Andres südamest ja pisarateni naerda! Minu boss Paul teatas, et see ei ole mingi tants, rohkem niisama tammumine:D Ma muidugi kaitsesin tulihingeliselt meie kaerajaani, aga tuleb tunnistada, et keevalisele kolumbia mehele või itaalia verd austraallasele kaerajaan muljet ei avalda.

Üks esimesi küsimusi kõlab peaaegu alati Eesti toidu kohta. Kui võõramaalastele seletada, et me sööme musta leiba, siis võib vestluskaaslane üsna suurde segadusse sattuda. Et kas see on hästi soolane või väga nätske? Kuna ma ise olen suur musta leiva fänn, siis reklaamin ma erilise entusiasmiga just meie maailma parimat leiba! Täna maitsesid mu töökaaslased elus esimest korda musta leiba, mille ma nende jaoks reedeselt toidufestivalilt ostsin. No sellest festivalist ma lausa pean natuke siia vahele kirjutama.

Meie kohvikus käib igapäevaselt üks ülikooli õppejõud, kes teab, et olen eestlane. Koolis õpib veel paar eestlast, keda ta tunneb ja kellest ikka vahel juttu teeb. Eelmisel nädalal tõi muhe vanaonu mulle nö kutse ühele ööturule, kust saab eestimaist toitu. Nii vahva, kuidas peaaegu võhivõõrad selliste armsate žestidega lagedale tulevad! Nagu sõps mul juba! Kinnitasin vanaonule, et just tänu tema toodud kutsele lähen sellele ööturule!


Festival Pasar Malam pidavat tutvustama erinevaid kultuure ja kööke, kuid meile tundus see rohkem nagu Aasia Laat. Eesti müügilett lausa kadus selle aasiapärase vahele ära ja kuna rahvast oli väga-väga palju, siis oli raskusi E Crew ülesleidmisega. Aga menüü oli vägev! Osta sai näiteks verivorste pohlamoosiga, šašlõkki, kama, hapukapsast, maksapasteeti ja rukkileiba! Mõelda vaid, elad Austraalias ja käid toidufestivalidel eesti rahvustoitu ostmas!

Igatahes viisin ma täna oma töökaaslastele leiba ja maksapasteeti. Leiva kohta kuulsin enda üllatuseks isegi kiidusõnu ja töökaaslased kinnitasid üsna üksmeelselt, et päris hea leib. Aga maksapasteeti ei julgenud keegi proovida! Et kui maksast on tehtud ja välja näeb nagu kaka, siis ei riski! No pelgalt välimuse põhal otsustades ei pruugi üks pasteet tõesti eriti isuäratav nende jaoks olla.

Oleks tahtnud neile verivorsti ka viia, aga ma ei saanud neid vorste kuidagi kaasa osta, nii et seekord pidid nad verivorstist suu puhtaks pühkima. Kindlasti oleks nad neid vorste muidugi kahe suupoolega pugida tahtnud :D Muideks, kas teadsite, et Kolumbias süüakse ka verivorste? Mina varem ei teadnud, aga jah, verivorst ei ole ühe tavalise kolumbialase jaoks eriline ilmaime.

Minu töökaaslane Mieko Jaapanist tunneb miskipärast suurt huvi Eesti-Vene suhete vastu. Ükskord, kui ta oli Eestit googeldanud, siis vuristas mulle ette, mida ta kõike Eesti ja meie ajaloo kohta teada sai:D Avaldas veel arvamust, et küllap varsti ikka Venemaa ostustab Eesti jälle endale võtta! Väga tihti avastan end Miekoga vene naistest rääkimast. Ta arvab, et vene naised on väga ilusad, aga liialdavad meigi ja parfüümiga. Ma kusjuures isegi ei tea, mitme venelanna põhjal see kuvand loodud on.

Aga teate, et Barutot tunneb ka see jaapanlane, kes juba aastaid Jaapanis üldse ei ela! Mieko rääkis mulle juba ammu, kuidas tema teab eestlast Barutot, olevat see alles mees! Sellised uudised ei suuda külmaks jätta ka seda eestlast, kes Baruto sportlaskarjääriga just kõige paremini kursis ei ole.

Sellest vist pole mõtet kirjutadagi, et mu meeskolleegide arvates on eesti tüdrukutel ilusad helesinised silmad, aga naljakas emakeel. Kindlasti ei üllata teid, et lumi võib mõne kolumbialase jaoks tunduda müstilisena või meie -30kraadisest talvest puudub keskmisel uus-meremaalasel ettekujutus. Ma pole kunagi oma elus pidanud lund nii palju kirjeldama („Kui ruttu peotäis lund sulab?“ või „Kas lund saab süüa?“).

Jah, mu töökaaslased õpivad peaaegu igapäevaselt meie väikse Eesti kohta igasugu põnevaid pisiasju ja see on niiiii soe tunne! Inimesed, kes arvatavasti iial Eestisse ei jõua, kuid kes on juba väikse reisipisikuga nakatunud. Ja inimesed, kes panevad mind väga eriliselt ja eksootiliselt tundma!

You Might Also Like

18 kommentaari

  1. Koje su vaše financijske potrebe? Da li vam je potrebna finansijska asistencija? Jeste li u potrazi za kredit? Ti si i pravo mjesto za kredit rješenja ovdje! Ever siguran
    Cash Company daju kredite kompanijama i pojedincima po niskim kamatnim stopama i affordableof 2%. E-Maillet: unitycredit111@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies



    1. Ma tulin seda sõnumit tunnistama hästi saadud teenus. Ma võtsin ühendust hr MICHEL PLANCQ krediidi taotluse üksikisikute vahel olen saanud hästi luua oma äri. Sa oled ühendatud, keelatud ja sa ei ole kasuks pankade või sa parem on projekt ja vajavad rahastamist, halb krediidi ajalugu või sa pead raha, et maksta arveid, raha investeerida äri. Iga kogus, mida soovite osta, palun ärge kartke temaga ühendust võtta e-posti teel: plancqamichel@gmail.com.

      Et saada lisateavet nende soodsate tingimuste kohta.

      Delete
  2. Millised on teie rahaline vajadus? Kas teil on vaja rahalist assistances? Kas otsite laenu? Olete ja õiges kohas oma laenu lahendused siin! kunagi kindlasti
    Raha Firma laenu anda ettevõtetele ja eraisikutele madalate intressimääradega ja affordableof 2%. E-Maillet: unitycredit111@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Good Day Dear Loan Seeker,

    Do you need an urgent financial credit *? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible **then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application ** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.

    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. Pranchment Dura

    If you are interested contact us via: bdsfn.com@gmail.com and fill out the below loan application form.

    Loan application form:
    Full Name:....................
    Country:.....................
    State:..............
    City:..............
    Sex:.........................
    Phone Number:...........
    Loan Amount :...........
    Monthly income:..........
    Occupation:................... ....
    Loan Period:....................... ................
    Purpose of Loan:......................... ...........
    E-mail address:...................... ................
    Have You Applied Before?....................

    We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (bdsfn.com@gmail.com)

    Contact Email : bdsfn.com@gmail.com
    Contact Email : anatiliatextileltd@gmail.com
    Mrs. Pranchment Dura

    ReplyDelete



  4. Ma tulin seda sõnumit tunnistama hästi saadud teenus. Ma võtsin ühendust hr MICHEL PLANCQ krediidi taotluse üksikisikute vahel olen saanud hästi luua oma äri. Sa oled ühendatud, keelatud ja sa ei ole kasuks pankade või sa parem on projekt ja vajavad rahastamist, halb krediidi ajalugu või sa pead raha, et maksta arveid, raha investeerida äri. Iga kogus, mida soovite osta, palun ärge kartke temaga ühendust võtta e-posti teel: plancqamichel@gmail.com.

    Et saada lisateavet nende soodsate tingimuste kohta.

    ReplyDelete



  5. Ma tulin seda sõnumit tunnistama hästi saadud teenus. Ma võtsin ühendust hr MICHEL PLANCQ krediidi taotluse üksikisikute vahel olen saanud hästi luua oma äri. Sa oled ühendatud, keelatud ja sa ei ole kasuks pankade või sa parem on projekt ja vajavad rahastamist, halb krediidi ajalugu või sa pead raha, et maksta arveid, raha investeerida äri. Iga kogus, mida soovite osta, palun ärge kartke temaga ühendust võtta e-posti teel: plancqamichel@gmail.com.

    Et saada lisateavet nende soodsate tingimuste kohta.

    ReplyDelete
  6. Tere päev, minu nimi on Monica Roland Taist. Ma tahan tunnistada head laenuandjat, kes näitas mulle valgust pärast seda, kui 4 erinevat Interneti-laenuandjat siin meie maal petta said, lubavad nad kõik mulle pärast laenu maksmist mulle laenu anda. lõivudest, mis ei anna midagi ega anna positiivset tulemust. kaotasin kõvasti teenitud raha ja see oli kokku 13 300,00 eurot. Kui sirvisin Internetis sirvides ja nägin end võltsituna, kui sattusin tunnistusele mehe kohta, kes oli samuti kelmuse all ja sai lõpuks lingitud legitiimse laenufirmaga nimega Laenukrediit Asutused, kus ta lõpuks oma laenu sai, nii et otsustasin pöörduda sama laenufirma poole ja rääkisin neile siis oma loo sellest, kuidas mind on petnud 4 erinevat laenuandjat, kes ei teinud midagi muud, kui mulle siiski rohkem valu teha. Selgitan ettevõttele posti teel ja kõik, mis nad mulle ütlesid, ei nutnud enam, sest saan nende ettevõttes laenu ja olen ka teinud õige valiku nendega ühendust võtta. Ma täitsin laenutaotluse vormi ja tegin kõik, mida minult nõuti, ning see suurepärane härra Elijah juhitud Company Loan Credit Institutions Limited andis mulle laenusumma 160 000,00 eurot ja siin olen täna oma perega rahul, sest Credit Institutions Limited andis mulle laenu ja ma andsin endale lubaduse, et tunnistan Internetis, kuidas ma oma laenu sain. Kas vajate kiiresti laenu? võtke lahkesti ja kiiresti ühendust laenu krediidiasutustega laenu saamiseks e-posti aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com) või (Loancreditinstitutions@protonmail.com). Usun, et ka teised inimesed annavad tunnistusi selle sama ausa laenuandja kohta

    ReplyDelete
  7. Tere päev, minu nimi on Monica Roland Taist. Ma tahan tunnistada head laenuandjat, kes näitas mulle valgust pärast seda, kui 4 erinevat Interneti-laenuandjat siin meie maal petta said, lubavad nad kõik mulle pärast laenu maksmist mulle laenu anda. lõivudest, mis ei anna midagi ega anna positiivset tulemust. kaotasin kõvasti teenitud raha ja see oli kokku 13 300,00 eurot. Kui sirvisin Internetis sirvides ja nägin end võltsituna, kui sattusin tunnistusele mehe kohta, kes oli samuti kelmuse all ja sai lõpuks lingitud legitiimse laenufirmaga nimega Laenukrediit Asutused, kus ta lõpuks oma laenu sai, nii et otsustasin pöörduda sama laenufirma poole ja rääkisin neile siis oma loo sellest, kuidas mind on petnud 4 erinevat laenuandjat, kes ei teinud midagi muud, kui mulle siiski rohkem valu teha. Selgitan ettevõttele posti teel ja kõik, mis nad mulle ütlesid, ei nutnud enam, sest saan nende ettevõttes laenu ja olen ka teinud õige valiku nendega ühendust võtta. Ma täitsin laenutaotluse vormi ja tegin kõik, mida minult nõuti, ning see suurepärane härra Elijah juhitud Company Loan Credit Institutions Limited andis mulle laenusumma 160 000,00 eurot ja siin olen täna oma perega rahul, sest Credit Institutions Limited andis mulle laenu ja ma andsin endale lubaduse, et tunnistan Internetis, kuidas ma oma laenu sain. Kas vajate kiiresti laenu? võtke lahkesti ja kiiresti ühendust laenu krediidiasutustega laenu saamiseks e-posti aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com) või (Loancreditinstitutions@protonmail.com). Usun, et ka teised inimesed annavad tunnistusi selle sama ausa laenuandja kohta

    ReplyDelete
  8. Need a quick Christmas loan or a loan to pay your bills? Do you need a personal or commercial loan? Do you need a loan for various other purposes? If so, contact (loancreditinstitutions@gmail.com) today for a loan. We offer the largest loan from € 10,000.00 to € 600,000.00. We offer a @ 2 fixed rate loan for 1-20 years. We give you a two-month grace period before the monthly payment begins. So, if you are interested in "getting a loan via email" (loancreditinstitutions@gmail.com)

    Loan application form:

    Full name:
    country:
    status:
    City:
    Omar.
    Model Number:
    Phone number:
    Loan Amount:
    Monthly Income:
    Occupation:
    Loan period:
    Loan Purpose:
    E-mail address:
    Have you applied before?

    ReplyDelete
  9. Kas vajate kiiresti jõululaenu või arvete tasumiseks laenu? Kas vajate isiklikku või kommertslaenu? Kas vajate laenu mitmesugustel muudel eesmärkidel? Kui jah, võtke laenu saamiseks täna ühendust aadressil (loancreditinstitutions@gmail.com). Pakume suurimat laenu alates 10 000,00 eurost kuni 600 000,00 euroni. Pakume laenule @ 2 fikseeritud intressimäära 1-20 aastaks. Anname kahe kuu pikkuse ajapikenduse enne igakuise makse algust. Niisiis, kui olete huvitatud "e-posti teel laenu saamisest" (loancreditinstitutions@gmail.com)

    Laenutaotluse vorm:

    Täisnimi:
    riik:
    olek:
    Linn:
    Omar.
    Mudeli number:
    Telefoninumber:
    Laenusumma:
    Kuu sissetulek:
    Amet:
    Laenuperiood:
    Laenu eesmärk:
    E-posti aadress:
    Kas olete varem kandideerinud?

    ReplyDelete
  10. TESTISTAMINE KUIDAS SAIN MINU LAENU Ehtsast laenufirmast VIIMASE NÄDALA.
    Olen nime järgi Vera Lopez, elan Californias, Ameerika Ühendriikide osariigis, kes on eelmise aasta veebruarist kuni selle aasta jaanuarini olnud võrgus paljude võltslaenude petturiks, kuid tänan oma loojat nii palju, et ta on lõpuks naeratanud suunates mind selle uue laenuandja juurde, kes pani mulle naeratuse näole sel aastal 2020 ja ta ei petnud mind ning ei petnud ega valeta mind, aga see laenuandja, kelle nimi on Mr.Elijah, andis mulle 3% laenu, mille summa on 150 000 dollarit Ameerika Ühendriikide dollarit pärast seda, kui olen nõustunud nende ettevõtte tingimustega ja üks oluline asi, mida ma selle laenufirma juures armastan, on see, et nad on kiired. Tema ettevõttega saate ühendust võtta selle e-posti kaudu: ( loancreditinstitutions@gmail.com ) VÕI WhatApp: +393510483991

    ReplyDelete
  11. TESTISTAMINE KUIDAS SAIN MINU LAENU Ehtsast laenufirmast VIIMASE NÄDALA.
    Olen nime järgi Vera Lopez, elan Californias, Ameerika Ühendriikide osariigis, kes on eelmise aasta veebruarist kuni selle aasta jaanuarini olnud võrgus paljude võltslaenude petturiks, kuid tänan oma loojat nii palju, et ta on lõpuks naeratanud suunates mind selle uue laenuandja juurde, kes pani mulle naeratuse näole sel aastal 2020 ja ta ei petnud mind ning ei petnud ega valeta mind, aga see laenuandja, kelle nimi on Mr.Elijah, andis mulle 3% laenu, mille summa on 150 000 dollarit Ameerika Ühendriikide dollarit pärast seda, kui olen nõustunud nende ettevõtte tingimustega ja üks oluline asi, mida ma selle laenufirma juures armastan, on see, et nad on kiired. Tema ettevõttega saate ühendust võtta selle e-posti kaudu: ( loancreditinstitutions@gmail.com ) VÕI WhatApp: +393510483991

    ReplyDelete
  12. Tere, kõik, ma olen Kuveidi ajakirjanik Hussain Al-Saidely ja tahan lihtsalt tänada hr Elijah'i (Loan Credit Institutions ), et ta andis mulle laenu 1 050 000,00 dollarit. Mul on olnud raske hankida Internetist laenu on erinevad rahvusvahelised laenuandjad Internetis petnud. Kuni leidsin mehe, kes tunnistas Loan Credit Institutions kohta, siis võtan aadressi ja järgin kõiki seal olevaid juhiseid, kuigi ma ei uskunud, et suurimaks üllatuseks kanti minu laen pangakontole, ma ei kaotanud kunagi midagi, Inshallah oli kõik võimalik. Ma tahan seda,
    Olen nüüd Kuveidi linnas luksuskodu omanik nende 3% intressimääraga laenufondide kaudu ja luban neid uudiseid ajakirjanikuna levitada ning ka nende kohta maailmale rääkida.

    Võtke nendega täna ühendust.

    Ettevõtte nimi: Loan Credit Institutions

    Helista / mis on rakendus: +393510483991

    E-post: loancreditinstitutions@gmail.com

    ReplyDelete
  13. My name is Mohammed Ahsan I'm a financial Consultant of a reputable firm Operating out of the United Kingdom
    we provide Discrete Financial, Services for High Net Worth CEO's/Executives of Corporation & Senior Government Officials globally.
    What we do is Legal & within the ambit of the law but following the Leakage of the Infamous United Kingdom
    Papers & subsequent threat by the International Consortium of Investigative Journalists (ICIJ)
    International Criminal Court (ICC)
    Below is what my Sender can offer.
    1, MT103 gpi automatic
    2, MT103 wire transfer
    3, MT103 TT
    4, MT103/202 manual download
    5, SBLC lease and Purchase

    All bank instrument will be done via bank officer to bank officer, Receiver has to provide bank officer details
    on DOA all brokers are welcome and guarantee of there payment after successful deal
    kindly send me a message via email and WhatsApp.


    Email: mohammedahsan877@gmail.com

    WhatsApp- +19893413179

    ReplyDelete
  14. QUICK EASY EMERGENCY URGENT LOANS LOAN OFFER EVERYONE APPLY NOW +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    ReplyDelete
  15. Head päeva

    Olen Richard Cosmose eralaenuandja. Pakun laenu intressimääraga 2% aastas ja summas 2000 eurot - 500 000 000,00 eurot Sellel on 100% omakapitali finantseering tagatisega ja tagatiseta laenudega. Tagame oma finantsteenused paljudele meie globaalsetele klientidele. Meie paindliku laenuportfelli abil saab laene töödelda ja laenuvõtjatele üle kanda võimalikult lühikese ajaga. Tegutseme selgete ja arusaadavatel tingimustel ning pakume igat liiki laene huvitatud klientidele, ettevõtetele, korporatsioonidele ja igat tüüpi ettevõtetele. Võtke meiega kohe ühendust aadressil: (richardcosmos5@gmail.com)

    Pakkuge kiiret laenu.

    ReplyDelete
  16. Kas vajate kiiresti laenu? kas me anname eralaene? kommertslaenud? kodulaen? põllumajanduslaenud? hariduslaenud? Võlgade konsolideerimise laen? veoauto laenud? auto laenud? hotellilaenud? laenu refinantseerida? ja rohkem võlgu? laenud alustavatele ettevõtetele? .pakkume seda 2% intressiga! Võtke meiega ühendust aadressil (richardcosmos5@gmail.com)

    Laenupakkumine

    ReplyDelete
  17. Tervitused teile,

    Meie, Exclusive Loan Service Online Services, pakume tagatisega ja tagatiseta laene väga madala intressimääraga 2%. Pakume isiklikke laene, võlgade konsolideerimise laenu, riskikapitali, ärilaenu, hariduslaenu, kodulaenu või "laenu mis tahes põhjusel! Kas teil on halb krediit? Saate siiski taotleda Võtke meiega ühendust e-posti teel: (richardcosmos5@gmail.com)

    Laenupakkumine.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form