Kolm varajast Jõuluvana

21:41Ketlin

Täna öösel kell 1 avastasime Heikkiga end lennujaamast. Kahjuks me seekord ise kuskile ei lennanud, küll aga sõideti kaugelt Eestist meile külla! Minu väikevenna ja tema kaks head sõpra jõudsid lõpuks Perthi!!! Mõelda vaid, kui kaua ma seda päeva oodanud olin!!!


Muide, kohe kui lennujaama ette sõitsime, oli aru saada, et linna on tähtsaid külalisi oodata! Mitte, et Andu, Taisto ja Risto tähtsad ei oleks, aga siinkohal pean ma silmas Perth’is toimuvat CHOGM 2011 konverentsi, millest muuhulgas võtab osa ka meie Kuninganna isiklikult. Konverentsist ja Kuningannast loodan ma lähipäevadel kindlasti rohkem kirjutada.

Tegelikult oli mul tunne, et hoopis kolm jõuluvana lendasid kaugelt Põhjamaalt külla, sest pool poiste pagasist moodustas meie kingikoti :D Siinkohal meie palavad tervitused ja suured tänusõnad kõigile, kes meid nii armsate kinkidega meeles pidasid! Võrratu! Ma olen väga tänulik!




Ma unustasin osa kingitusi pildistada, aga nad on meil kõik kenasti olemas!
Kuna mul oli öösel ainult kolm tundi aega magada, siis erilist suleseppa minust täna ei ole, selle asemel püüan ma kutid vaikselt blogimise usku pöörata, eks näis, kas õnnestub. Tundub, et kuttidele linn meeldib, seiklus alaku!

You Might Also Like

2 kommentaari

  1. no tore ,et rukkileiba bakteriaalse nakkuse ohus ära ei konfiskeeritud..:)ja paistis,et sinna Perthi poole olid teele lausa eestlaste hordid:)trv.vika

    ReplyDelete
  2. Oleme väga õnnelikud, et poistel lend oli kerge ja kõik sujus! Uskumatu, et Tallinna lennujaamas nendega lahkumineku ja teiega Perthis kohtumise vahele jäid vaid tühised 22 tundi...Tervita neid kõiki meie poolt!!!

    ema ja isa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form