lõbu laialt pühad

Neljandad jõulud Austraalias

11:21Ketlin



Hullumaja ikka, kuidas aeg lendab, eksole. Ma veel mäletan, kui alles esimesed jõulud siinpool maakera olime ja mõtlesime, et järgmine aasta peaks küll jõuluks koju sõitma, sest Austraalias ei saa neid kohe kuidagi tähistada. Ja nüüdseks oleme nii palju muutunud, et ei kujuta jõulupühi ilma kuuma päikese ja jahutava ookeaniveeta ettegi. 

Me oleme vist mingid täiesti imelikud eestlased, sest usute või ei, aga traditsioonilisi jõulutoite pole me aastaid söönud ja ei oska neist ka enam puudust tunda. Kuigi meil on siin verivorstid ja hapukapsad täiesti saadaval, siis jätame need kõik lahkelt teistele eurooplastele ja naudime ise natuke tavalisemaid toite. Aga Jõuluvana käib meil ikka ka siinpool maakera elades!

Murphy väikse jõulumaiustusega

Sel aastal sõitsime jõuludeks linnast välja Lancelini (u 130km). Sõbrad rentisid seal suure maja ja kutsusid meid ka kampa, muidugi oli kutse meile kolmele ehk ka väike Murphy tuli kaasa (sõbranna Pepper juba ootas oma mängukaaslast). Plaanis oli korraldada jõulugrill, veeta võimalikult palju aega rannas ja muidugi niisama aega maha võtta. 

Sportlikud poisid

Perepilt


Enamus seltskonna jaoks oli jõulupäev 25.detsember, aga meie ja brasiillaste jaoks on selleks 24.detsember, nii et tuli korraldada kaks jõulu õhtusööki. Oh, toit oli lausa võrratu mõlemal õhtul ja kõik jäid peoga rahule. Õhtusöök läks sujuvalt üle diskoks, nii et mõnes mõttes järgisime eelkõige Brasiilia traditsioone. 

Väike köögitoimkond

Vägesid juhatas peakokk Mica, mina abistan :)

Esimene jõululaud mmm...

Jõululaupäeva hommikul sõitsime paadiga asustamata väikesaarele, milline luksus eksole! Hea meelega olekski sinna saarele jäänud, nii ilus oli! Kui eelmisel päeval oli see saar täiesti tühi, siis nüüd olid ka paljud kohalikud sinna sõitnud, igal endast lugupidaval austraallasel on ju isiklik väikepaat nagu teate. 

Teel saarele

mmmõnus!

Väga harvaesinev vaatepilt - Murphy ujub!

mina & Mica

Üks armsam kui teine

Poiste pallimängud

Rannalõvid

Seltskond oli väga kirju ja rahvusvaheline nagu ikka siin Austraalias kombeks. Taaskord tutvusime näiteks selliste inglastega, kellel pole aimugi, kus asub pisike Eesti.

Mis mulle kõige rohkem meie jõulude juures meeldib on see rõõmsameelsus ja lõbusus. Iga aastaga hakkavad mulle jõulud just sel põhjusel järjest rohkem meeldima. Eesti jõulud pole kunagi sellised rõõmsad ja õnnelikud ja kuigi see ei häirinud mind vanasti, siis nüüd eelistame pigem Austraalia moodi pühi pidada.

Loodame, et kõigi jõulud möödusid rõõmsalt ja kallite inimeste seltsis, sest siis ei olegi oluline, kus maailma otsas olla.

You Might Also Like

3 kommentaari

  1. Head uut aastat!Tundub ,et need eesti jõuluvanad on vist oma kotikestega Singapuris kinni võetud:)
    Aga kordaminekuid!Ja tervist!
    Positiivsust, nagu eestlastele soovitakse, vist on liiast soovida:)
    tervitades Vika kah soojast +1 Eestist

    ReplyDelete
  2. See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purunenud kodud või suhted, aitamaks teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
    (1) Sa tahad oma endist tagasi.
    (2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
    (3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
    (4) Sa tahad last.
    (5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
    (6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
    (7) Vajate vaimset abi.
    (8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
    (9) Lõpetage lahutus.
    (10) Raha rituaalide kutsumine.
    (11) Võida valimised.

    ReplyDelete
  3. Armastus ei anna kunagi alla, ei kaota kunagi usku, on alati lootusrikas ja püsib igas olukorras. Ma annan Jumalale kogu au selle eest, et tõi minu ellu dr Ige Ajayi, kes aitas mul tagasi saada mu naise, mille tõttu ma üheks aastaks lahutasin. Olin viimane inimene maa peal, kes nõustus tõsiasjaga, et loitsud eksisteerivad või toimivad, alles siis, kui mind suunati veebis dr Ige Ajayi juurde, kes on oma võimsate loitsudega nii paljusid inimesi aidanud. Mul polnud muud võimalust, kui proovida, sest 3 kuud pärast lahutust alandati mind depressiooni tõttu töökohal, sest ma ei tea, mida teha, et ta tagasi saada, kuid tänan Jumalat, et kasutasin Dr. Ige Ajayi, et saada oma õnn ja armuelu tagasi 48 tunni jooksul. Just eelmisel nädalal edutati mind tagasi oma ametikohale ja olen siin, et jagada oma kogemusi selle mehega, keda kutsutakse dr Ige Ajayiks. Ma ei tea, mida sa täna läbi elad, aga tea, et igas olukorras on alati väljapääs. Dr Ajayi valmistab ette ka selliseid loitsusid nagu loitsumäng, tööloits, lahutuse peatamiseks mõeldud loits, mis tahes haiguste raviks mõeldud loits, kaitseloits, edukaks saamise loits, jõukas ja võimsa kohtumõistmise loits E.T.C. Võtke ühendust e-postiga drigeajayi@gmail.com. Telefon/Whatsapp +2348057393990

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form