lõbu laialt

Uue ilusa aasta algus

18:26Ketlin



Head uut aastat Sulle, kes sa seda loed!

Seekord ei olnud me üldse ette valmistatud aastanumbri vahetuseks. Koguaeg tundus, et küll on ikka palju aega plaane teha kuni lõpuks oligi 31.detsembri õhtu käes, üllatus-üllatus. Kiirelt siis organiseerisime kõik vajalikud inimesed kokku ja läksime Crown’i, mis on siis Perth’i ainus kasiinokompleks, kuhu kuuluvad restoranid, pubid, ööklubid jne.



Lõppkokkuvõttes kujunes sellest üks väga äge õhtu ja peab tunnistama, et kindlasti viimaste aastate kõige lõbusam aastavahetus! Vaatasime ilutulestiku ära ja edasi läksime tantsu vihtuma, mille tulemusel alles varavalges hommikul koju jõudsime. Seda muide ka väga tihti ei juhtu, sest tavaliselt lõppevad meie peod juba mõned tunnid peale südaööd. 





Mingeid väga intrigeerivaid uusaastalubadusi ei oska välja mõelda ja peab tunnistama, et ei tahakski oma elu väga kardinaalselt muuta. Kui pisikestest asjadest rääkida, siis mina proovin rohkem uute asjadega tegelda. See projekt algas mul tegelikult juba eelmisel aastal, nii et isegi seda ei saa päris uue aasta lubadusena võtta.

Näiteks proovin ma jooksmas käia. Asi sai alguse sellest, kuidas Murphy’ga jalutades hakkas siin meie terviserajal silma nii palju harrastussportlasi. Tean jah, et enamike jaoks on Austraalia paksukeste maa, aga täitsa lõpp kui paljud meil siin trenni teevad! Mind pole jooksmine kunagi köitnud, aga kui aus olla, siis ma pole seda ka kunagi väga aktiivselt proovinud. Lõpuks otsustasin, et kui see nii paljudele peale läheb, siis see ei saa ju ometi nii vastumeelne olla!

Oh õudu, kui raske alguses oli! Selline tunne, nagu ma oleks 150kg olematu kopsumahuga vanake! Rada on meil siin 6km pikkune ja lookleb ümber järve ja peab tunnistama, et kui ma lõpuks raja lõppu jõuan, on täitsa mõnus. Väga kergel sammul veel ei silka, aga tunne on küll hea. Tasub eksperimenteerida.

Ja siis veel üks teine ettevõtmine, mille ees mul on väike aukartus ja mida ma ei jaksa ära oodata. Kruvime natuke pinget ja ei räägi sellest enne, kui üldse on midagi rääkida, ehk siis vaja veel umbes kaks nädalat oodata.

Nii et ka sellised väiksed tegemised ja muutused võivad täitsa mõnusa enesetunde tekitada ja igaüht motiveerida. Ei pea üldse väga suurelt mõtlema ja maailma vallutama, piisab täiesti mõnest uuest hobist või katsetusest. Olen sedasama muide ka omaenda tutvusringkonnas tähele pannud.

Ei ole küll midagi väga uut ja enneolematut, aga mulle hakkas see seisukoht meeldima ja otsustasin sellest uuel aastal juhinduda, äkki meeldib sulle ka: 


Ma loodan, et sa teed uuel aastal vigu.
Sest kui sa teed vigu, siis järelikult sa proovid uusi asju, õpid, elad, sunnid iseend,
muudad ennast ja oma maaima.
Sa teed asju, mida pole kunagi varem teinud, kuid mis kõige olulisem - sa teed MIDAGI.
See ongi minu soov sulle ja meile kõigile, ka iseendale.
Tee uusi vigu.
Tee suurepäraseid, hämmastavaid vigu.
Vigu, mida keegi teine pole varem teinud.
Ära tardu, ära peatu, ära muretse et neist ei piisa või nad pole perfektsed,
mis iganes sa ette võtad, olgu selleks kunst või armastus, töö või perekond.
Mis iganes sa kardad teha, tee seda.
Tee vigu uuel aastal ja igavesti.

You Might Also Like

0 kommentaari

Powered by Blogger.

Contact Form