lõbu laialt

Samba no pé

09:32Ketlin





Nonii, nagu eelmisel korral lubatud, siis nüüd lõpuks jõudis õige aeg kätte ja võib väikse saladuseloori kergitada. Mul on nimelt uus hobi – samba no pé. Tänaseks olen juba kahes tunnis osalenud ja emotsioone on täpselt nii palju tekkinud, et võib oma vaimustust jagada.

Lühidalt kokku võttes on tegemist Brasiilia karnevali solo tantsuga, mida enamasti tantsivad naised, kuid mis pole päris võõras ka meestele. Nõuab päris head puusade tööd ja vetruvust, väga elav ja rütmikas, koormus on jalgadel. Kellel siiski ettekujutus puudub, siis siin väike tutvustav video.



Esimene tund oli tegelikult päris lihtne. Läksin sinna üsna puhta lehena, st olin küll näinud brasiillasi tantsimas, kuid ei tundnud isegi põhisamme. Ja alguses tunduski, et ohhoo, minust võib veel sambatantsija saada! Teine tund läksid asjad juba palju keerulisemaks ja sammud kiiremaks ning sai selgeks, kui palju tööd ja harjutamist iga samm nõuab.

Ega praegu mu eesmärk ei olegi kohe kuskile esinema trügida, aga mine sa tea, mis kõva harjutamise tagajärjel juhtuda võib, eksole. Põhiline on see, et ma väga naudin seda atmosfääri, mis meil treeningutel tekib, mul oli väga lahe juhendaja ning tund aega saab kirgliku brasiilia muusika järgi tantsida – ma jumaldan teisipäevi!




Treener on meil otseloomulikult brasiillane, kes on täitsa rahvusvaheliselt tegutsenud ja kelle juhendamisstiiliga ma väga rahul olen. Ei kujutakski muidugi ette, et keegi teine võiks brasiilia tantsu õpetada kui mitte brasiillane ise.

Huvi pärast otsisin ka Eestist samba no pé tunde, aga ei leidnud ühtki, mis pole muidugi suur ime, aga kui keegi siiski teab, et need seal täiesti eksisteerivad, siis andke mulle ka teada.

Minu praegune algajate kursus kestab siis kuus nädalat ja tegelikult otsustasin juba ammu ära, et kui just jalga ei murra, siis õpin edasi. Olgem ausad, selle kuue nädalaga küll miskit päris selgeks ei saa ja kuna need tunnid annavad mulle sellist energiat, et tahaks mägesid vallutada, siis ei saa end enam neist ka kuidagi ilma jätta.

Mitte kunagi pole hilja õppida midagi uut, mul on lihtsalt kahju, et ma sellele kursusele alles nii hilja jõudsin. Enamus trennikaaslasi on üsna minuealised ja rahvuste mõttes on pilt muidugi üsna kirju. Miskipärast mind üllatas kui palju asiaate armastavad sambat tantsida.

Uurisin juba oma tantsukooli tunniplaani, et ehk võtta mõni teine tund veel lisaks. Tantsida on mulle alati meeldinud, aga selliste uute stiilide õppimine on muidugi praegu veel täiesti tume maa. Aga tunne on nii hea! Isegi kui alguses veel väga perfektselt pihta ei saa, siis keha lausa naudib ja hing on õnnelik!

You Might Also Like

1 kommentaari

  1. Super! Millegi pärast arvasin, et selle saladusliku tegevuse näol on tegemist tantsukursustega, ei teagi miks. Telepaatia?
    Väga äge tantsuliik ja suurepärane variant, kuidas ühendada meeldiv kasulikuga - hoiab vormis ja treenib nii keha kui ka vaimu. Ma igatsen samuti tantsimist ja pigem isegi tantsukursuse sotsiaalset poolt, aga küll veel jõuab. Sina aga ole demonstratsiooniks valmis, küll me su ükskord esinema paneme:) Kas meestel pole selles tantsuliigis mingit rakendust? Noh, et kasvõi tead kuhjavad sind lilleõitega üle samal ajal, kui sa tantsid...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form