inimesed lõbu laialt

Elu – see on Brasiilia Karneval!

23:16Ketlin



Brasiillasi on Austraalias üsna lihtne kohata, neid lihtsalt on siin päris palju ja arvestades nende rahvaarvu ei ole see just eriline üllatus. Mulle brasiillased VÄGA meeldivad! Hästi soojad inimesed, kostitavad sind alati laia naeratusega ja paistavad seltskonnas oma rõõmsameelsusega kohe silma! Ja nad on lausa sündinud pidutsema!

Mica viis meid pühapäeval Brasiilia Karnevali peole, mis toimus Perth’i südalinnas ja kuhu tulid vähemalt enamus kõige lahedamaid brasiillasi kohale! Täiesti lõpp, mis elamus ja mis show! Elav muusika, sambatantsijad, etteasted võitluskunstidest jne jne, nii kirev õhtu! Seal võis ennast täiesti ära unustada, et me oleme ikka veel Austraalias ja mitte kaugel Brasiilias.

Brasiilia kultuur on tõeliselt rikas ja kuigi meie nägime nende tundide jooksul väga väikest osa sellest, mida Brasiilial pakkuda oleks, siis armusin Brasiiliasse juba ma-ei-tea-mitmendat-korda. Tantsisime võrratu muusika taustal varbad villi ja jõime ehtsaid brasiilia caipirinhasid, tõeline karneval!















 Kindlasti olime meie Adrianna ja Jennaga ühed vähesed liba-brasiillased, aga see ei häirinud küll kedagi. Tihtipeale tuli keegi juttu ajama portugali keeles, aga siis lihtsalt läksime kiirelt üle inglise keelele. Rahva seas võis näha päris noorukesi ja samas oli vanaema-ealisi, kõik tantsisid üksteise võidu ja lõbu oli laialt.

Arutasime Adriannaga (kes on Poolast pärit),et meie kultuur küll jääks vist teiste rahvuste esindajatele pisut igavaks. Kujutage ette, ma võtaks Mica mingile eestlaste rahvusõhtule kaasa, no küllap tal oleks ikkagi huvitav, sest kõik oleks talle uus, aga ma oleks koguaeg pabinas, et ta jääb kohe magama.  Eks eestlastel ole teised väärtused, aga võrreldes brasiilia peoga jääks eesti pidu küll minu arust kuidagi pisut kahvatuks.



Seda tunnet, mis seal peol meid valdas, on väga raske edasi anda. Ühelt poolt tundsin jälle, kui mitmekülgne ja põnev on elada multikultuurses Austraalias, kus enamus mu sõpradel on erinevate riikide passid ja kus iga päev võiks maitsta killukese kellegi teise kultuurist. Teisalt tundsin end seal nende sadade brasiillaste kõrval nii koduselt. Nemad juba teavad, kuidas pidutseda ja kuidas oma sõpru külalislahkusega üle puistata!

You Might Also Like

2 kommentaari

  1. Sa oleksid pidanud otseylekandes oma kuumavereliste s6brannadega Vabariigi aastapaeva kontserti vaatama :) Raskemeelne, tosine ja murelik on see Eesti stiilis pidutsemine!! Ega igayks ei sobigi Eestisse elama, depressiooniaste peab piisavalt korge olema. Vaata kasvoi noorte inimeste pulmasid Eestis, m6ni valismaalane voib matustega sassi ajada...

    Ma lugesin just tana vastukaja peo osas ja ma ei tea, ma ikka yhtteist stiilis ja moest jagan ja see tema kleit oli toesti nagu yks jahukott. Sulle meeldis?
    http://ohtuleht.ee/511404

    VS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead, mul on endal juba liiga depressiivne igasuguseid eesti asju vaadata, mis veel mu sõbrannadest rääkida. Kui midagi juhtungi nägema, siis tahaks inimestele ekraanil elu sisse puhuda, kuidagi väga emotsioonitu, vist pole enam harjunud.

      Mida üldse tähendab eestlase jaoks pidutsemine? Ega ilma viinapitsita ju keegi suud lahti ei saa, õudne ikka kui kinnine rahvus! Eks endal ka ikka läheb aega veel, et päris vabalt siia massi sulanduda..

      Evelin muidu mulle meeldib ja ka see kleit oli päris huvitav, kuigi kui norida, siis varrukad ma teeks küll ümber:D

      Delete

Powered by Blogger.

Contact Form