asjaajamisi

Limiteerimata virtuaalelu

20:44Ketlin

Täna on see pidulik ja kauaoodatud ja uskumatuna näiv päev, mil meie arvutisse hakkas internet voolama! Täpselt nii, lausa voolama! Täiesti mõõtmatutes kogustes ja koguaeg, juhtme- ja pulgavaba, kiire ja ööpäevaringselt olemas! Meil on kaa nüüd kodus wifi!

Kui keegi veel ei tea, siis kuni tänaseni pääsesime virtuaalmaailma ainult netipulga abiga, teadupärast on selline ühendus võrdlemisi kallis. Võib-olla te loete selle postituse lõpuni ja ei saa ikka aru, millest ma räägin ja miks see nii suur sündmus on. Aga meie lihtsalt ei ela e-Austraalias, kus internetti jagatakse isegi metsas puu otsas ja poolmuidu.

Muidugi pean ma kohe ära ütlema, et me pole siiski päris esimesed hingelised, kes siin riigis limiteerimata võrguvabadust nautida saavad. Lihtsalt enamasti kaasneb igasuguste püsiühendustega üsna ebameeldivaid tingimusi, takistuseks võib saada nii viisa kui ka piirkond, kus elad. Meie kasutame TPG teenuseid ja ühenduse eest maksame $60 kuus.



Ma olen täna juba pool õhtut Youtube’s surfanud, see oleks nagu uus ja alles avastamata netiavarus:D Varem piilusin sinna ainult väga erilistel puhkudel. Nüüd ma juba kaalun videoblogi avamist ja võib juhtuda, et hakkan väikestviisi piraatlusega tegelema, sest kõike saab ju tänapäeval endale arvutisse laadida. Olgu selleks siis uus eesti muusika või vanad armastusfilmid. Ja veel – hoia alt ETV Saadete Arhiiv, siit ma tulen!

Ma luban, et edaspidi ma ei tee pilte blogis väiksemaks, vaid lasen mõnuga kõik pikslid täismahus ja ilma süümekateta teie ekraanile! Ma tõotan, et vähemalt väga erilistel puhkudel hakkan teid üllatama värviliste videoklippidega. Lõputud virtuaalelu võimalused!

You Might Also Like

1 kommentaari

  1. JUhhhuuuuu, lõpuks ometi!!!!Õnnitleme!

    emps jt.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form