Mõni heategu on ainult 36cm pikkune

21:42Ketlin

Vahel kohe on selline tunne, et midagi on vaja kardinaalselt muuta. Kui sulle on kümme aastat peeglist täpselt samasugune soeng vastu vaadanud, siis oleks küll viimane aeg midagi ette võtta. Noh, alustuseks näiteks juuksed ära lõigata! 

Ja kuna minu pikaks kasvatatud patsijupp võib kuskil maailma nurgas olla väga vajalik, siis tundus juuksurisse minek nagu kaks ühes. Mina saan ilusa uue soengu ja keegi teine saab minu juustest paruka teha. Kõik on õnnelikud! 


Kampaania, mis julgustab mahalõigatud juukseid parukate jaoks annetama, on tegelikult juba aastaid kestnud. Kui kuus inimest saadab oma vähemalt 20cm pikkuse juuksetuti Vähiliidule, saab sellest valmistada ühe paruka. Tänaseks on üle maailma annetatud üle 300 000 patsijupi ja minu 36cm pikkused juuksed on ka sinnapoole teel! Iseendale ei ole juuste mahalõikamine ju eriline kaotus, aga mõnele vähihaigele on see siiski väike võit.

Voilaaaaa ja siin on minu uus soeng: 




You Might Also Like

6 kommentaari

  1. Mhmmm, minu arvates on nii parem! ;)

    I.

    ReplyDelete
  2. Tere.. lasin täna endal ka juuksed ära lõigata, sain 46cm patsi :) kuidas ja kuhu te enda juuksed saatsite? äkki oskate nõu anda, et kellele ja kuidas ma need saata saaksin? :) tahaks ka et kellelgi oleks nendest natukene abi :)

    ReplyDelete
  3. Tublid!

    http://cancer.ee/parukad/
    lisaks neile on veel www.cybercat.ee

    A pmst on vist kõige õigem juuksed maha müüa ja saadud raha vähiliidule annetada. Eestis. Homme lähen otsima, kellele oma juuksepats anda :)
    Edu!

    ReplyDelete
  4. Kuna Eestis Pantenel (kuhu mina saatsin) esindust ei ole, siis peaks mõne teise sobiva Euroopa riigi valima (nende kodukal on riigiti info olemas).
    Nad ise pakuvad sellist aadressi:
    Pantene Beautiful Lengths
    Attn: 192-123
    806 SE 18th Ave.
    Grand Rapids, MN 55744

    Iseenesest juuksed palju ei kaalu, seega saatmiskulud ei tohiks väga suured olla.

    Kui keegi leiab olulist infot, võiks ka minuga jagada, aitäh!

    ReplyDelete
  5. Seline küsimus tekkis, et kust leida kontakti annetamise jaoks. Kuhu enda juuksed saan annetada?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form