miks me siin oleme Perth

Kuus aastat Perthis ja värske elutuba

21:16Ketlin


Olgu tänuväärt need vanad ajad kui ma veel viitsisin pilte Facebook’i üles laadida, sest täna tuli mul see meeldetuletuse asi ette ja selgus, et meil nagu väike aastapäev – täna 6 aastat tagasi külastasime esmakordselt maailma mõnusaimat linna Perth! Tollal küll piirdus Perth’iga tutvumine jalutuskäigu ja sõiduga lennujaama, aga üksmeelselt sai selgeks, et siin võiks elada küll. Vahepeal on möödunud kuus aastat ja me jätkuvalt armastame Perth’i, ega muidu poleks ma sellest linnast juba nii palju kirjutanud.

6. märts 2011 - Kings Park


Tegin täna maja korda ja klõpsutasin paar pilti ka meie elutoast, mida ma siin mõnele lugejale olen juba korduvalt lubanud, aga koguaeg edasi lükanud. Üks on kindel – kui ma võidaks miljoni, siis ma läheks otsejoones sisekujundust õppima. H muide ei saa sellest loogikast üldse aru ja arvab, et kui miljoni võidame, siis peaks ikka sisekujundaja palkama, mitte ise selleks hakkama, aga mulle lihtsalt nii meeldivad sisustusajakirjad ja -poed ja ma ausõna võiks need tühjaks osta. Kui põnev oleks kellegi kodu kujundada ja kõiksugu värvilahendustega eksperimenteerida ja asju omavahel sobitada. Seni kuni lotoga ei vea, saan siin ennast oma majaga lõbustada. Elutuba meil tegelikult juba ammu valmis, aga polnud mahti pilti varem teha.

Kuulutuse pilt


Meie pooltühi remondieelne maja


Kivid seinas!

Lõpptulemus




Nende kivide seina saamine oli ikka paras katsumus. Käisime paaris erinevas poes ja tegelikult ainult ühes olid sellised kivid, mida otsisime. Dekoratiivkivid läksid maksma u $500 ja väga mugavalt anti nimekiri kaasa nende poolt heaks kiidetud töömeestega, kes neid kive oskavad seina laduda. H hakkas siis järjest neid läbi helistama ja selgus, et pole see mingi lihtne ettevõtmine, sest enamus töömeeste jaoks oli see liiga väike töö. Vahepeal juba kaalusime, et prooviks ise need seina panna, aga hirm oli samas, et mine sa tea kui need mingi hetk hakkavad seinast alla kukkuma. Lõpuks saime super töömehe, kellele pidime küll päeva hinna maksma ($800), kuigi töö sai iseenesest tehtud u 4-5h. Kuna meil siin maalriga läks nii rappa, siis vahepeal naersime, et peaks kõik seinad lihtsalt kividega katma, oleks kõigil kergem.  

Õhtuks sai valmis - 13. juuli 2016


Kui maaler Rauno Kuus ja Delicate Paintingust juba juttu tuli, siis saime kaks nädalat tagasi ka kaebuse vastuse kätte ja kohalik ehitusjärelvalve amet leidis, et maaler peab põhimõtteliselt kõik tööd uuesti tegema!!! Päris magus oli küll seda raportit lugeda, kuigi samas tähendab see ju ka meile lisatööd ja muret. Ma olen küll üsna kindel, et see on vaid samm lähemal ja kindlasti mitte võit veel, sest see Rauno Kuus juba tundub selline petis, et küll ta nüüd proovib jälle midagi uut, et vastutusest kõrvale viilida. Eks ma hoian teid kursis.

Aiauudistest nii palju, et meil said vahepeal koduaia viinamarjad valmis, aga tänaseks on kõik viinamarjapuud kahjuks hävitatud, sest Murphy väga aplalt kippus neid sööma ja viinamarjad on teadupärast ohtlikud koertele. Tundus lahe küll, et astud aeda ja nopid viinamarju, aga Murphy oleks meil vist niikuinii enamus viinamarju eest ära söönud.



Aga frangipanid õitsevad ümber maja ja ma ikka pidevalt avastan end neid imetlemast:






You Might Also Like

2 kommentaari

  1. Kuna ma ise esimese asjana paneks maha parketi, kui oma elamine oleks, siis huvi pärast küsin, miks te põranda samaks jätsite?

    Kivisein on tõesti väga ilus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No plaan oligi parkett maha panna ja käisime enne sisse kolimist isegi vaatamas ja valimas, aga kui lõpuks kolitud sai, siis vaatasime, et see põrand on nii heas seisus, et praegu pole mõtet. Mujal igal pool kusjuures parkett/vaip.

      Delete

Powered by Blogger.

Contact Form