Sydney

15h hilinemisega Sydney'sse

19:41Ketlin

Meil oli tegelikult juba päris kaua olnud plaan Sydney’s ära käia. Olgem ausad, Sydney on Austraalia kõige olulisem ja suurima elanike arvuga linn, tinglikult võib öelda, et see on nagu meie mitteametlik pealinn. Sydney on koguaeg pildil, seal toimub enamus meie äritegevusest ja kogu meelelahutusmaailm on end Sydney’sse sisse seadnud. Kahetsusväärne, et me alles nüüd Sydney reisi ette võtsime, aga parem hilja kui mitte kunagi, eksole.

Ostsime piletid öisele lennule, mis pidi väljuma südaööl, et olla hommikuks Sydneys (3h ajavahe). Kuna mul ametlikult vaheaega ei ole, lihtsalt mõned vabad päevad koolist, siis ajaga oli natuke kitsas ja seetõttu sobiski öine lend kõige paremini. Olime siis valmis oma lennuks, kui teatati hilinemisest. Esialgu ei osanud midagi karta, kõik teised reisijad paistsid ka täitsa rahulikud. Üsna kiirelt ilmus tabloole teade, et meie lend väljub kell 4 hommikul!!! Korraks tuli väike ahastus küll peale, aga no mis seal pikalt ikka viriseda, Heikki keeras magama ja ma vahtisin niisama. Kella poole nelja ajal nägi ootesaalis juba peale minu ka teiste uniseid ja pahuraid nägusid, mis muutusid üsna kiirelt veel kurjemaks, sest teatati, et lendame kell viis, sealt edasi kell kuus. Lõpuks – kell 6 hommikul meie lend tühistati ja soovitati uuesti check in teha järgmisele lennule. Täielik ebaõnn! Mõned piletid olid hommikul kella 10ks, aga neist jäime me muidugi ilma, sest inimesi oli nii palju. Saime siis lõpuks uued piletid kella 15ks!

Ega ei jäänudki muud üle, kui pagas välja võtta ja koju magama minna, et mõne tunni pärast uuesti lennujaama sõita. No sellist nalja pole meil varem juhtunud. Kui me lõpuks plaanitust umbes 15 tundi hiljem Sydney’sse jõudsime, siis oligi õhtu juba käes ja üks päev oli kadunud. Aga kõigest sellest jamast hoolimata oli ikkagi nii tore teada, et meid juba oodati. Nimelt läksime külla ühele vahvale eesti perekonnale, kes umbes pool aastat tagasi Tallinnast Sydneysse kolis. Hakkasin Riinaga suhtlema muideks sellesama blogi kaudu, mida sa praegu loed, kas pole mitte äge! Kui ma kunagi blogimisega alustasin, siis poleks küll uskunud, et sedasi on võimalik uute põnevate inimestega kohtuda. Riina kirjutab nüüd oma pere tegemistest ka väga huvitavat blogi (mis kahjuks pole avalik) ja sedasi me oma blogide kaudu siis juba pikemat aega “suhtleme”. Just tänu nende mõnusale seltskonnale oli meie aeg Sydneys väga kvaliteetselt sisustatud!

Rentisime juba lennujaamast auto, et oleks mugav linnas ringi liikuda. Meie leidsime hea pakkumise Thriftyst, aga tasub ka teisi firmasid uurida, sest pidevalt on neil igasugu pakkumisi ja soodustusi, vt: http://www.vroomvroomvroom.com.au/
Muide, meil polnud tegelikult autot kõigiks päevadeks vaja, aga kõige odavam on auto võtta ja tagastada samasse kontorisse, sest enamus neist tegutsevad frantsiisi alusel, st teise kontorisse tagastades peab põhimõtteliselt juurde maksma.

Ajavahest tingituna (3h) lükkusid kõik meie hommikused plaanid pidevalt lõunasse. Esimese päeva lõunaajaks jõudsime siis lõpuks Summer Bay’sse ehk Palm Beach’i ehk Home and Away võttepaika. Meist on siin Austraalias suured Home and Away fännid saanud, sest see tõesti on siin tõeline hitt. Enamus meievanuseid austraallasi ütleks muidugi, et ohh nemad seda nüüd küll ei vaata, ometigi on see jätkuvalt ülipopulaarne.

Pole just raske ära tunda või mis

Summer Bay ehk Palm Beach

Võttegruppi ega näitlejaid küll kohal ei olnud, aga sellest hoolimata oli väga lahe seal ringi vaadata ja erinevaid kohti ära tunda. Nüüd hiljem sarja vaadates on ka hoopis teine mulje sellest rannast ja kogu “Summer Bayst”. Üldiselt ma arvan, et seda sõitu tasub siiski ette võtta ainult neil, kes on natukenegi Home and Away fännid, sest muidu on tegemist täitsa tavalise rannaga, kus telesarjale küll miski ei viita.

Surfiklubi

Uskumatut värvi rannaliiv

Nagu piltideltki näha, siis ilm oli umbes selline, et oleks parem kodus teki all olnud, aga meil oli selle asemel vaja järgmisesse randa sõita. Sydney kaks kõige kuulsamat randa tunduvad olevat Bondi ja Manly ja just sellesse viimasesse me järgmisena sõitsimegi.

Beach closed - rand suletud
 Täitsa piinlik, aga ega meil häid pilte Manley rannast ei olegi... Vist oli asi selles, et palju ei saanudki seal jalutada, sest vihma hakkas kallama. Ühe video ka tegin, aga selle peaks kuidagi teistega kokku monteerima enne avaldamist.

Polegi selliste kollatuttidega varem kohtunud

Tundub, et Manly on täielik surfarite paradiis, sest peaaegu kõik inimesed, keda rannas nägime, kandsid kaasas surfivarustust. Hästi mõnus atmosfäär tundus seal olevat, selline muretu auraga koht, kus kohata austraalia parimaid surfistaare. Lisaks tundus seal olevat palju toredaid kohvikuid, restorane, ööklubisid ja pisikesi poode. Ma olen küll suur WA randade fänn, aga kahjuks pole ükski meie rand Manly moodigi.. Ehkki meilegi kuluks selline turistide-kohale-meelitamise-rand ära küll.