pühad

Kaks tuhat kolmteist

22:13Ketlin




Iga endast lugupidav blogija kirjutab eraldi sissekande uuest aastast ja sellega kaasnevatest soovidest ja lubadustest. Mõtlesin ise täpselt sedasama teha juba üheksa päeva tagasi, aga ei tea, kuhu see kirjutamistuhin jälle jäi…

Vana aasta lõppes kuidagi väga ootamatult ära. Aasta viimane nädal oli meie jaoks kuum ja lõõgastav. Vahel on tõeliselt hea olla laisk ja teada, et mitte midagi ei ole vaja teha! Hommikul sõidad randa, hullad natuke India ookeani laintes ja salamisi naerad kuumalaine üle, sest sa oled selle vastu juba immuunne. Õhtuti limpsid jäätisekokteili ja püsid konditsioneeri lähedal, isegi süüa ei viitsi teha – ja ei teegi!

Uus aasta tuli sõprade seltsis 13-minutilist ilutulestikku nautides ja 30-kraadises öös higistades. Viimase viiekümne aasta üks hullemaid kuumalaineid väsitas isegi meid lõpuks ära! Mingil maagilisel moel puhus uus salakaval aasta kõigest poole tunniga jahedamad tuuleiilid ja isegi õrna vihmasaju kohale. Tõotab põnev aasta tulla!

Väga popp on anda uusaastalubadusi. Esimese hooga on mul pea täitsa tühi ja ei oska midagi lubada. Kirjutada ja lugeda tahaks rohkem, aga seda ma mõtlen koguaeg, aastaringselt. Kes ise pole blogi kirjutanud, ei kujuta üldse ette, kui kaua see aega võtab. Proovige! Kasvõi salaja ja nii, et keegi lugeda ei saa. Alguses tuleb isegi päris kergelt, aga mida aeg edasi, seda kõrgemaks lähevad ootused iseenda suhtes.

Ja mida soovida? Ma tahaks selle lehekülje lugejatest rohkem teada saada! Usun, et väga suur osa regulaarsetest blogi külastajatest tunnevad mind vaid mu sissekannete põhjal, väga põnev oleks kuulda, kes need inimesed kõik on. Mis neid seda blogi lugedes üllatab või rõõmustab, ärritab või naerma ajab. Vahel on mulle kirjutatud ka muidugi, hästi huvitav on selliseid e-maile oma postkastist leida.

Aga üldiselt on elu meil siin ikka üks paras lustikummut! Kui ei usu, tulge ja veenduge ise!

Paremat uut!

Ketlin 
ketlin87@live.com


You Might Also Like

4 kommentaari

  1. Meid sa vist tunned juba päris hästi, nii et pikemalt vast ei hakka siinkohal enda persoonil peatuma... :)

    ReplyDelete
  2. Tere!
    Jöudu ja edu!
    Kui palju arvestatakse su eelnevat koolitust, just seetöttu kuna oled väljaspool Euroopa Liiitu.
    Tervitused Soomest

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diplomid saab ametlikult lasta hinnata ja selle tulemuse järgi saab siis nende abil ka ennast tööandjale pakkuda. No kogemusega arvestati küll ja see aitas mul kindlasti töökohta leida. Üldiselt oleneb väga valdkonnast.

      Delete
  3. Super blogi. K6ige parem t6en2oliselt mis ma kunagi lugenud olen. Sattusin siia t2iesti juhuslikult ja olen p6him6tteliselt enamus p2eva lugenud, ei suuda lausa l6petada ennem kui j6uan l6puni :) Ait2h.
    Ise olen Austraalias olnud 5 aastat ja hetkel elan Geraldtonis.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form