inimesed lõbu laialt

Halloween jõudis Austraaliasse!

22:56Ketlin


Ameeriklaste komme Halloween’i tähistada hakkab vaikselt kogu maailma vallutama. Vanasti ei teinud enamus austraallasi Halloween’st üldse välja. Mu töökaaslane, kes on Victoria osariigi farmis üles kasvanud ja enamus oma elu seal elanud, tunnistas mulle reedel, et peab sel nädalavahetusel esimest korda elus maha ühe korraliku halloween’i peo! Täpselt nagu minagi!

Enamus mu kursaõdesid ei ole samuti halloween’iga väga lähedalt tuttavad. Inglismaalt pärit Jenna ja Matt on siiski ka varem sellistele pidudele ära eksinud, aga ka nemad ei ole erilised halloween’i austajad. Mõtlesimegi siis kursaõdedega elus esimest korda ühe korraliku halloween’i peo korraldada!

Kui korraldamisest rääkida, siis tegelikult peab tunnistama, et enamus pidusid või kuskile minekuid korraldab Mica. Mica on mu brasiillasest  kursaõde, kellel on igasugune organiseerimine lausa veres! Kui Mica midagi pähe võtab, siis tal oleks lausa mõistusevastane alla anda. Mulle väga meeldib Mica avatus ja soojus. Oma päritolumaale vastavalt armastab Mica kõiki oma tuttavaid kallistada ja musitada! Ta võtab inimesi lausa mängleva kergusega omaks ja sa tunned ennast tema seltskonnas alati väga koduselt.


Mica ja mina

  Veel oli meie peo aukülaliste seas Adrianna ja Krystian. Poolast pärit Adrianna on samuti väga värvikas kuju. Alati oma arvamusega ja kui vaja ütleb selle välja ka neil hetkedel, kui võiks pigem kedagi sellest säästa. Adrianna on väga tugeva iseloomuga, vahel natuke isekas, aga sedagi pigem heas võtmes. Kohati väga emalik, kuigi ütleb, et pole emaduseks veel üldse valmis. Asendamatu kaaslane Ida-Euroopa teemadel diskuteerimisel!


Poolakad Krystian ja Adrianna
 
Jenna ja Matt on väga inglaslikud kui nii üldse öelda võib. Näiteks eile enne peo lõppu pakkusid nad välja, et ehk võiks juua tassikese teed! Ma muidugi hakkasin kohe naerma ja selgitasin, et tead, näiteks minu kodumaal peaksid sa olema vähemalt kolmkümmend aastat vanem, et selline ettepanek ei tunduks naeruväärne.

Jenna ja Matt

  Jenna (meie jaoks Jen Jen) on inimesena natuke kinnine ja ei võta teisi nii kergesti omaks. Ta on küll hea suhtleja, aga temaga võib alguses tunda, et ta ei lase sind nii lähedale. Jenna on väga südamlik, heatahtlik ja vastutustundlik. Kui vaja, võib ta muidugi nädal aega järjest Balil sõbrannadega pidutseda ja tagasi koju naasta kähiseva hääle või pilbasteks purustatud fotoaparaadiga. Aga kui neist kolmest kellelgi südametunnistus piinama peaks hakkama, siis esimene oleks kindlasti Jenna. 

Ja kui vaja luurele minna, siis need kolm tüdrukut võtaks ma sekunditki kahtlemata kaasa! Või kui on vaja üks korralik Halloween maha pidada, siis ilma nende kolme kaaslaseta oleks see mõeldamatu:

Jenna, Adrianna, mina ja Mica!

Teemakohased dekoratsioonid

peosaal

meie

näomaalinguproff Mica

eesti, poola, inglismaa

Jennaga

kirev seltskond

Mica ja Simon

Pepper!



You Might Also Like

0 kommentaari

Powered by Blogger.

Contact Form