inimesed

Kauged külalised

15:40Ketlin

Reede varahommikul maandus Perth’is meie hea sõber Daniel! Ma olin juba nii kaua tema saabumist oodanud, kindlasti ka seetõttu, et külalisi (ja eriti veel eestist) meil väga tihti ei käi : ) Dan on aastaid olnud minu hea sõber, kellega kohtusin tema naaberkorterisse kolides:D ning mõned aastad hiljem tutvus ka Heikki Daniga.

Tegelikult on Dan Austraalias juba teist korda. Nimelt alustas ta juunis 2009 ümbermaailmareisiga, mis kestis 15 kuud ja sellest ajast 4 kuud töötas Dan Austraalia farmis. Muide, viimati nägin ma Dani juunis 2009, sest järgmisel hommikul algas tema Maailmaturnee!

7.juuni 2009:

Vahepeal jõudis palju vett merre voolata. Mina arvasin ikka, et järgmine kord kohtume näiteks Tallinna Lennujaamas, aga elul on kombeks üllatada. Kuigi mulle tundus Dani hulljulge plaan ümber maailma reisida väga vahva ettevõtmisena, siis ei nakatanud see idee mind mitte mingi reisipisikuga. Tundus lahe talle kodust neti vahendusel kaasa elada ja sellega mu seiklushimu piirdus. Esialgu.

Täna võin sellele ajale tagasi vaadates öelda, et üks põhjusi, miks me hakkasime Austraalia peale ise vaikselt mõtlema, oli kindlasti Dani reis. Mäletan, kuidas me mõlemad Heikkiga lugesime eriliselt suure huviga Dani blogipostitusi just Austraalia kohta. Ja siis me vaatasime veel pilte ka ja no polnudki enam midagi väga mõelda või kaaluda. Teine, kes võib end puudutatuna tunda, on Annela. Mäletan, kuidas ma vahtisin neid Annela värvilisi ja päikselisi pilte, endal olid akna taga hanged! No ei aitäh!

Mul on natuke kahju, et ma ei mäleta seda hetke, mil me Heikkiga esimest korda Austraaliasse sõitmise jutuks võtsime. Tagantjärgi tundub, et see plaan tekkis väga iseenesest. Üks on kindel – me kumbki ei pidanud teineteist kuidagi veenma või meelitama. Enne kui isegi aru saime, oli siht silme ees ja edasi tuli juba asju ajama hakata. Ei oska kuidagi sõnadesse panna, kui õige see otsus meie jaoks oli!

Veel enne, kui me jõudsime Eestist üldse ära sõita, selgus, et 2011. aasta suvel tahab Dan tagasi Austraaliasse sõita. Mina muidugi polnud kindel, kas nii pikaajalisi plaane tasub üldse teha, aga üleeile hommikul tõi lennuk Dani kenasti Perthi ja siin ta siis nüüd on!


Selle nädala keskel juhtus üks selline kokkusattumus, mille kohta võiks vabalt öelda: „Täpselt nagu filmis!“. Sõitsime Heikkiga kesklinnas kui mulle hakkas silma üks vana sõbranna Eestist. Esimese hooga ma ei uskunud oma silmi! Nalja viluks hõikasin teda ja kui ta oma nimele regeeris, olin sõnatu! See oligi Karena!!! Tuletan teile meelde, et Perthis elab 1,7 miljonit inimest, ehk siis tõenäosus kellegagi juhuslikult kokku joosta pole eriti suur! Võite isegi ette kujutada, milline kilkamine sellele kohtumisele järgnes:D


Karena oli just eelmisel päeval Perth’is maandunud ja ühtlasi saanud meie ühistelt tuttavatelt teada, et ka mina siin parasjagu elan. Läksime istusime kohvikusse maha ja lobisesime mitu tundi. Veel tänagi sellest kirjutades tundub see juhuslik kokkusattumus nii ebareaalne. Maailm on ikka nii tilluke! : )

You Might Also Like

1 kommentaari

  1. Ja mina ei suuda seda siimaani uskuda, kui sul poleks pilti tõestuseks:P
    Nii vahva kokkusattumusikka!
    Kaitsuke

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Contact Form